Koffie bij de klant: Coppens Warenhuis

Marloes van der Zanden

Wat vindt Marloes van VanHuisz?

In contact blijven met onze klanten is voor ons én voor de meeste klanten belangrijk. Hoe ‘scoort’ het geadviseerde assortiment? Waar is behoefte aan? Wij waren op de koffie bij Coppens Warenhuis en hebben gepeild wat de ervaringen met VanHuisz zijn én wat voor deze klant belangrijk is. Leidinggevende bij het Brabantse Coppens, Marloes van der Zanden, doet haar verhaal.

Over Coppens Warenhuis

Coppens Warenhuis is een familiebedrijf dat ruim 50 jaar bestaat. Waar het warenhuis begon als antiekhandelaar, is het uitgegroeid tot fysiek én online warenhuis in speelgoed en huishoudartikelen.

Gebruiksvriendelijk bestelplatform

“De meeste leveranciers werken tegenwoordig met een bestelplatform. Daarbij is gebruiksvriendelijkheid en snelheid erg belangrijk. Bij VanHuisz vind je snel de informatie die je zoekt. Dat is voor mij productinformatie, voorraad en prijzen. Ik hoef er niet nog eens achteraan te bellen omdat ik informatie mis. Dat scheelt mij enorm veel tijd.”

Consequente levering

Ook als het aankomt op de beschikbaarheid van de huishoudartikelen, is Van der Zanden positief. Omdat VanHuisz rechtstreeks vanuit de fabriek levert, zijn onze A-merken allemaal, na genoeg altijd leverbaar. “Het voordeel is met name dat je alle A-merken onder één dak hebt. En als die partij dan ook altijd consequent levert, is dat super. Het enige is dat de levertijden wat lang kunnen zijn. Doorgaans 5 tot 10 werkdagen, maar daar houd je rekening mee. En als daar een consequente, complete levering tegenover staat, is dat geen probleem. En daarnaast biedt VanHuisz aanvullende oplossingen op maat.”

Productdemonstraties

Die aanvullende oplossingen op maat zitten in het geval van Coppens vooral in productdemonstraties. “Wij wisten niet hoe een bepaald product van Leifheit werkte. Ik FaceTimede Marcel en hij legde het meteen uit. Daarnaast heeft Marcel al diverse productdemonstraties bij ons op locatie verzorgd. Een half uurtje uitleg en iedereen weet hoe het werkt. Dat is bij ons belangrijk, gezien Coppens een warenhuis is waar kwaliteit en kennis wordt verwacht.”

Uitingen op maat

Als we het hebben over die oplossingen naar de behoefte van de klant, dan hebben we het ook over de uitingen bij de producten. Zo bleek er bij klanten van Coppens behoefte te zijn aan duidelijkere informatie over de Thuisz pannen, de twee pannenseries van VanHuisz zelf. “Samen met VanHuisz hebben we een kaart voor in de pannen ontwikkeld, waar duidelijk gegevens zoals welke pan geschikt is voor welke warmtebron.”

VanHuisz is voor Van der Zanden dus leverancier van A-merk huishoudproducten, maar ook levert VanHuisz aanvullende diensten zoals productdemonstraties en passende uitingen op maat. “Als ik zoiets nodig heb, zorgt VanHuisz gewoon dat het geregeld wordt.”

Ook samenwerken? Neem contact op!
Vragen?
Neem contact op via Whatsapp 
035 - 820 0942
Folder